Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 117-132 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
8 gru 2023
8 gru 2023
25
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51715
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Strategie komunikacyjne kandydatówz Lubelszczyzny w latach 2010–2011w świetle badań nad reklamą audiowizualną | 8 gru 2023 |
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Antoszek, Grzegorz Mazur, Mariusz. Red nacz.
Jawor, Grzegorz (1960-) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Bieleń, Zdzisław (1936- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Fijałkowski, Dominik (1922-2015) Wawer, Maria Lorkiewicz, Zbigniew (1923-2001). Red.
Fijałkowski, Dominik (1922-2015) Lorkiewicz, Zbigniew (1923-2001). Red.
Karczmarz, Kazimierz (1933-2011) Lorkiewicz, Zbigniew (1923-2001). Red.
Grabarz, Mirosława Lorkiewicz, Zbigniew (1923-2001). Red.