Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 117-132 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
8 gru 2023
8 gru 2023
14
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51715
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Strategie komunikacyjne kandydatówz Lubelszczyzny w latach 2010–2011w świetle badań nad reklamą audiowizualną | 8 gru 2023 |
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Antoszek, Grzegorz Mazur, Mariusz. Red nacz.
Jawor, Grzegorz (1960-) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Bieleń, Zdzisław (1936- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Sidor, Monika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Drosik, Adam Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Żukowski, Mateusz Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Balcer, Wiktor Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor