Tyt. tomu 31, 2: Problemy edukacji zdrowotnej : historia i współczesność ; Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 2 (2018), strony 123-144 ; Tyt. równoległy: Psychosocial functioning of seventh form students in the reformed primary school in the context of mental health ; Streszczenia w języku angielskim, polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:31702 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 2 (2018)
22 kwi 2021
6 cze 2019
110
67
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/34940
Lewandowski, Jan Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Śliwina, Wanda Jagienka (1891-1962)
Obuchowska, Irena (1932-)
Druk S-ni Wyd. "Płacówka Lubelska"
Śliwowska, Wiktoria (1931- ) Strzyżewska, Zofia Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Lewicka-Zelent, Agnieszka. Trojanowska, Ewa (pedagogika). Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Krawczyk, Renata. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS