Streszczenie w języku angielskim i polskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 52, 2 (2018), strony 79-89 ; tyt. równol. : Basics of estimating the costs of implementing social network sites in an enterprise
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 52, 2 (2018), strony 79-89
21 maj 2024
26 kwi 2019
72
72
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/34400
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Mastalerz, M. Podstawy szacowania kosztów wdrażania portali społecznościowych w przedsiębiorstwie | 21 maj 2024 |
Piecuch, Aleksander Antoni (1963- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.
Mastalerz, Marcin W. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)