Tyt. równol.: Studies on implicit attitudes - the application of the Implidt Associations Test (IAT) in the research into consumers’ behaviour ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 18 (2005), s. 117-123 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 16 (2003)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Apr 22, 2021
Sep 15, 2016
571
571
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/27243
Gusztyła, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Maksymiuk, Renata. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gromadzka, Wioletta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)