Tyt. równol.: Social Determinants of Understanding the “Organic Product” Term ; artykuł z.: Annales Universitatis Mariae Curiae-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 38 (2013), 2, s. 103-111 ; streszcz. ang.
Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 38 (2013), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Feb 25, 2021
Jun 20, 2016
233
233
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/26305
Edition name | Date |
---|---|
Szatan, Małgorzata - Społeczne uwarunkowania rozumienia pojęcia „produkt ekologiczny” | Feb 25, 2021 |
Pleszczyński, Andrzej Sobiesiak, Joanna Aleksandra. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii Osiński, Piotr. Red. Rządeczka, Marcin. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii