Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 16,1, s. 219-229 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: The analysis of the negative election advertisements by the example of Platforma Obywatelska’s campaign against PiS party in 2007 elections in Poland
nakł. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:6054
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 16, 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
19 mar 2018
1 kwi 2014
43
41
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/7288
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Borowicz, Marlena - Analiza negatywnej reklamy wyborczej na przykładzie kampanii PO przeciwko PiS w 2007 roku | 19 mar 2018 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Bobryk. Adam Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin
Sielezin, Jan Ryszard Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Harabin, Radosław Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Musiał-Karg, Magdalena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Marczewska-Rytko, Maria Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Lesiewicz, Elżbieta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zimmermann, Ekkart Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)