Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4, s. 261-279 ; tytuł równoległy w języku polskim: Trzy sposoby na odczytanie teorii Dąbrowskiego. Nie wszystko jest tu jasne. Konstruowanie podejścia neo-Dąbrowskiego ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Tychmanowicz, Anna. Redaktor numeru
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4
May 27, 2024
May 27, 2024
16
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/52646
Edition name | Date |
---|---|
Chojnowski, D. Three Ways to Read Dąbrowski’s Theory. It Is Not All FlatHere. Constructing a Neo-Dąbrowskian Approach | May 27, 2024 |
Sobczyk, Andrzej Budzeń, Daniel Budzeń, Daniel. Autor