artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42 (2023), nr 4, s. 113-130 ; Streszczenie w językach polskim i angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii-Curie-Skłodowskiej
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS ; Lech, Konstanty (1899-1973). Red. ; Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. ; Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42 (2023)
3 kwi 2024
3 kwi 2024
22
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/52400
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Bednarczuk, B. Potential and actual significance of Montessori learning enviroment | 3 kwi 2024 |
Bednarczuk, Beata (pedagogika). Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Bednarczuk, Beata (pedagogika). Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Bednarczuk, Beata (pedagogika). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor