Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2, s. 71-87 ; Tytuł równoległy: The aspect of relationship within constructivist early childhood education – an analysis of teachers’ experiences ; Streszczenia w języku polskim i angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2
Nov 8, 2023
Nov 8, 2023
68
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51126
Wojciechowska-Charlak, Barbara Zubrzycka-Maciąg, Teresa Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Prokop-Perzyńska, Eliza Wieczorek, Mariusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Brammer, Lawrence M. Mieścicki, Jerzy. Tł.
Matyjas-Łysakowska, Paulina (1983- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Klementowski, Marian Lech
Popova, Anastasiia Lyndina, Jevheniia Popov, Pylyp Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nychkalo, Nella. Redaktor numeru Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru