Mento, Carmela ; Silvestri, Maria Catena ; Zanghì, Dominique ; Bitto, Floriana ; Hadipour, Abed L. ; Pira, Francesco
artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, nr 1 (2023), s. 7-25.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS ; Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Lubelski Rocznik Pedagogiczny Vol. 42, nr 1 (2023)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej ; domena publiczna
3 kwi 2024
19 maj 2023
121
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/49908
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Mento, C.Choking effect, learning school performance. What role do emotional and motivational processes play? | 3 kwi 2024 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Pira, Francesco Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Wierzejska, Joanna. Redaktor
Pira, Francesco. Lisiecka, Alicja. Autor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Wróbel-Lipowa, Krystyna. Red.
Knopik, Tomasz. Oszwa, Urszula. Autor
Ludowy Instytut Kultury