Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1, s. 115-121 ; tytuł równoległy w języku polskim: Funkcjonowanie przedszkolnych placówek oświatowych w warunkach pandemii ; streszczenie w językach angielskim i polskim
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru ; Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:45465
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 35 (2022), 1
Jan 31, 2023
Jan 30, 2023
46
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/49147
Edition name | Date |
---|---|
Kuzminskyj, A. Functioning of preschool educational institutions under pandemic conditions | Jan 31, 2023 |
Hutor, Liubov Sodomora, Pavlo Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Mazur, Zbigniew Leszek Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Kobylʹčenko, Vadim Volodimirovič. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Pietryczuk, Bożena Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Lazarenko, Nataliia Ihnatova, Olena Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Wołoszyn-Cichocka, Agnieszka Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Bida, Olena Kuczaj, Oleksandr Czyczuk, Antonina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru Łunianowa, Łarysa. Redaktor tomu