Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 1 (2020), strony 39-53 ; Tytuł równoległy: Interpretative assessment as a "new" approach to assessing the problems in social work ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34698 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
22 kwi 2021
4 lis 2020
177
177
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37864
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Jarkiewicz, A. Diagnoza interpretatywna jako „nowy” sposób diagnozowania problemów w pracy socjalnej/społecznej | 22 kwi 2021 |
Jarkiewicz, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kanios, Anna. Red.
Jarkiewicz, Anna Barbara Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kucha, Ryszard. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.
Życzyński, Henryk (1890-1940)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Gromadzka, Wioletta. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)