Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 36, nr 4 (2017), strony 21-31 ; artykuł w: Możliwości i ograniczenia nowych technik informacyjnych w edukacji Strony 21-31
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii ; Świdzińska, Agata. Red.
Lubelski Rocznik Pedagogiczny T. 36, nr 4 (2017) ; Możliwości i ograniczenia nowych technik informacyjnych w edukacji
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
18 wrz 2019
17 wrz 2019
119
119
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/35309
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Furmanek, W. W poszukiwaniu tożsamości dydaktyki informatyki | 18 wrz 2019 |
Furmanek, Waldemar Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Wierzejska, Joanna. Red.
Furmanek, Waldemar Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Wierzejska, Joanna. Red.
Furmanek, Waldemar. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Furmanek, Waldemar Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Wierzejska, Joanna. Redaktor
Furmanek, Waldemar. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Furmanek, Waldemar. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Furmanek, Waldemar Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)