Artykuł z: Prima Educatione. Vol. 1 (2017), s. 83-93, streszcz. pol. ; tyt. równol.: O fenomenologicznej metodzie wywiadu narracyjnego jako sposobie poznawania i rozumienia dziecka
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:28790
Prima Educatione. Vol. 1 (2017)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
19 sty 2023
22 maj 2018
202
202
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31853
Dudnik, Nadìâ Zenovìïvna (1969- ) Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Parczewska, Teresa (1959- ) Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Saillet, Alexsandre de (1811-1866)
Obuchowska, Irena (1932-)
Grudziewska, Ewa. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Dąbrowska, Anna (prawo administracyjne) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Sadowska, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii