Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio F, Humaniora Vol. 31-Vol 37
Tyt. równol.: Rhyme and rhythm; their function in advertisements ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007), s. 159-169 ; streszcz. ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
0239-426X ; oai:bc.umcs.pl:24294
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
5 lip 2024
8 wrz 2016
545
545
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/27169
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Tryksza, Anna - Rym i rytm. O funkcji wiersza w reklamie | 5 lip 2024 |
Sochaniewicz, Kazimierz (1892-1930)
Skubalanka, Teresa (1928-2016) Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Gabryś-Sławińska, Monika. Westerfelhaus, Robert. Autor
Monika Gabryś-Sławińska, Robert Westerfelhaus. Redaktor Robert Westerfelhaus. Redaktor