Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae
Tyt. równol.: Rhyme and rhythm; their function in advertisements ; artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007), s. 159-169 ; streszcz. ang.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio FF, Philologiae. Vol. 25 (2007)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Feb 5, 2025
Sep 8, 2016
607
614
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/27169
Edition name | Date |
---|---|
Tryksza, Anna - Rym i rytm. O funkcji wiersza w reklamie | Feb 5, 2025 |
Sochaniewicz, Kazimierz (1892-1930)
Pajdzińska, Anna (1953- ) Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor