Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 43-61 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
19 gru 2023
28 lis 2023
22
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51517
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Narzędzia marketingu politycznegow wyborach do Sejmu RP w 2011 roku –analiza na przykładzie okręgu nr 6 | 19 gru 2023 |
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Drosik, Adam Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Peszyński, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Adamik-Szysiak, Małgorzata Maguś, Wojciech Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Balcer, Wiktor Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Łukasik-Turecka, Agnieszka Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Michno, Magdalena Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor Maguś, Wojciech. Redaktor
Sobera, Waldemar Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)