Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4, s. 37-75 ; tytuł równoległy w języku angielskim: Pedagogical studies and preparation for the teaching profession. Qualitative research report: perspective of male preschool teachers ; streszczenia w języku polskim, angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji ; Tychmanowicz, Anna. Redaktor numeru
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:48717
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 36 (2023), 4
27 maj 2024
23 maj 2024
11
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/52596
Prokop-Perzyńska, Eliza Wieczorek, Mariusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Klementowski, Marian Lech
Matyjas-Łysakowska, Paulina (1983- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wiśniewska, Halina (1931-)
Popova, Anastasiia Lyndina, Jevheniia Popov, Pylyp Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji Nychkalo, Nella. Redaktor numeru Nowosad, Katarzyna. Redaktor numeru