Artykuł w: Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021), strony 339-356 ; tytuł równoległy: Opodatkowanie influencerów korzystających z Instagrama ; Streszczenia w językach angielskim i polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Studia Iuridica Lublinensia Vol. 30, 2 (2021)
15 paź 2021
15 paź 2021
115
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/44815
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Radvan, M., Taxation of Instagram influencers | 15 paź 2021 |
Lipińska, Agata. Kruk, Emil. Redaktor Fundacja Inicjatyw Akademickich
Latoch-Zielińska, Małgorzata. Monika Gabryś-Sławińska, Robert Westerfelhaus. Redaktor Robert Westerfelhaus. Redaktor
Andrzejewski, Adam (pedagogika). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Pers Łukasz
Ślusarska, Renata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.
Bernaczek, Karol. Red. Dubieński, Aleksander. Red. Borkowski, Wacław. Red. Smolka, Zbigniew. Red.