Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 8 (1995), strony 97-102 ; Tytuł równoległy: Problem of consistency according to Thomas Gordon ; Streszczenie w języku angielskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:38441 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 8 (1995)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Apr 23, 2021
Apr 23, 2021
350
350
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/41871
Edition name | Date |
---|---|
Gawda, B. Problem konsekwencji według Thomasa Gordona | Apr 23, 2021 |
Gawda, Barbara. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Gawda, Barbara. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Gawda, Barbara. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Gawda, Barbara. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Gawda, Barbara. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Gawda, Barbara Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Gawda, Barbara. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Gawda, Barbara Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)