Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 4 (1992), strony 45-56 ; Tytuł równoległy: Behaviour of children with difficulties in reading and writing in frustrating situations ; Streszczenie w języku angielskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:38385 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 4 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 6, 2021
Apr 23, 2021
181
181
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/41814
Edition name | Date |
---|---|
Siudem, I. Zachowanie dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu w sytuacjach frustracyjnych | May 6, 2021 |
Siudem, Ireneusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Siudem, Ireneusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Siudem, Ireneusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Siudem, Ireneusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Konarska, Joanna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor