Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 14 (1992), strony 189-193 ; Tytuł równoległy: Projekt szkoły opracowany przez Humboldschule Chemnitz w aspekcie tradycji reform pedagogicznych i opieki nad uczniami z uzdolnieniami matematyczno-przyrodniczo-technicznymi ; Streszczenie w języku polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 5, 14 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 6, 2021
Apr 23, 2021
74
79
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/41828
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Popek Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Turska, Dorota. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Turska, Dorota. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Siedlecka, Katarzyna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Domański, Cezary (1962- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor