Tyt. równol.: The Essence of Consumption and Consumer Behaviour– An Outline of Problems ; Artykuł z.: Annales Universitatis Mariae Curiae-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 26 (2001), s. 111-123 ; streszcz. ang.
Wydaw. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio I, Philosophia-Sociologia. Vol. 26 (2001)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
25 lut 2021
17 sie 2016
12 096
12096
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/26873
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Miczyńska-Kowalska, Maria - Istota konsumpcji i zachowań konsumenckich– zarys problematyki | 25 lut 2021 |
Pleszczyński, Andrzej Sobiesiak, Joanna Aleksandra. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii Osiński, Piotr. Red. Rządeczka, Marcin. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Filozofii i Socjologii