Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Nov 28, 2023
Nov 23, 2023
75
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51369
Edition name | Date |
---|---|
Cena jako marketingowy instrument oddziaływania na konsumentów | Nov 28, 2023 |
Sochacka, Anna
Kulikov, Volodymyr Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Laba, Oksana Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Kuszak, Kinga Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Wilde, Oscar (1854-1900) Belmont, Leo (1865-1941). Tł.
Renouvier, Charles (1815-1903) Thomas, Gabriel Jules (1824-1905). Wyd. Drzewiecki, Konrad (1871-1922). Tł.
Styk, Józef (1942- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Cackowski, Zdzisław (1930-2016). Red.
Wójcicka, Marta Wójcicka, Marta. Redaktor