Obiekt

Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.
Ta publikacja jest chroniona prawem autorskim. Dostęp do jej cyfrowej wersji jest możliwy po zalogowaniu.

Tytuł: Optymalizacja procesu kształcenia językowego z wykorzystaniem modelu flipped classroom (odwróconej lekcji). Studium przypadku szkoły językowej

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

7 lut 2023

Data dodania obiektu:

22 gru 2022

Liczba wyświetleń treści obiektu:

5

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/49007

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH

Obiekty Podobne

×

Cytowanie

Styl cytowania:

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji