artykuł w: Prima Educatione. Vol. 5 (2021), s. 133-148 ; tytuł równoległy w języku polskim: Postawy uczniów wobec czytania po polsku i po angielsku –studium przypadku uczniów uczących się języka angielskiegojako drugiego języka w szkole podstawowej.Badanie pilotażowe ; streszczenia w jezykach angielskim, polskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:44756
Prima Educatione. Vol. 5 (2021)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 19, 2023
Jun 23, 2022
64
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/48398
Papaja, Katarzyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krzemińska-Adamek, Małgorzata. Redaktor Jarosz, Izabela. Redaktor Kiszczak, Anna. Redaktor
Tymiakin, Leszek Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Ebenberger, Astrid Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Kılıçkaya, Ferit Çıraklı, Mustafa Zeki Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Szpyra-Kozłowska, Jolanta Stasiak, Sławomir Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Sholeh, Muhammad Badrus Salija, Kisman Sahril Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krzemińska-Adamek, Małgorzata. Redaktor Jarosz, Izabela. Redaktor Kiszczak, Anna. Redaktor
Kılıçkaya, Ferit Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Kılıçkaya, Ferit Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna