Lublin Studies in Modern Languages and Literature
artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1, s. 116-134 ; streszcz. ang.
redaktorzy: Jerzy Brzeziński, Irena Nowicka-Koźluk, Janusz Golec, Jarosław Krajka and Jolanta Knieja ; od 2013 publikowane online w formule open-access przez Wydawnictwo UMCS
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 40 (2016), z. 1
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Oct 10, 2024
Sep 21, 2020
106
106
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37351
Edition name | Date |
---|---|
Kılıçkaya, F. Washback effects of a high-stakes exam on lower secondary school English teachers’ practices in the classroom | Oct 10, 2024 |
Kılıçkaya, Ferit Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Cichosz, Piotr Willaume, Małgorzata. Red.
Kılıçkaya, Ferit Çıraklı, Mustafa Zeki Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Gündüz, Tarkan Kılıçkaya, Ferit Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krzemińska-Adamek, Małgorzata. Redaktor Jarosz, Izabela. Redaktor Kiszczak, Anna. Redaktor
Ebenberger, Astrid Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Germanistyki i Lingwistyki Stosowanej Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna