Bibliografia na stronach 209-211. ; Streszczenia w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 4 (2019), strony 195-211 ; tyt. równoległy: Assessment at school as an interactive communication
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Karwatowska, Małgorzata. Red.
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio N, Educatio Nova Vol. 4 (2019)
6 gru 2023
13 sty 2021
125
126
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/39359
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Morawska, I. Ocenianie w szkole jako komunikacja interakcyjna | 6 gru 2023 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Karwatowska, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Karwatowska, Małgorzata. Red.
Terradas, Pau Freixa Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)