400 stron ; Niepublikowana praca doktorska ; Tytuł w języku angielskim: The influence of the package on young consumers’ buying decisions ; ilustracje (w tym kolorowe)
Mącik, Radosław. Promotor ; Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
18 lip 2019
5 cze 2019
65
62
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/34887
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Wpływ opakowania na decyzje zakupowe młodych konsumentów | 18 lip 2019 |
Wróblewska, Diana Brzeziński, Marek. Promotor Gulski, Bogusław. Promotor pomocniczy
Mosbah, Marwen Mącik, Radosław. Promotor Ratajczyk, Monika. Promotor pomocniczy
Buczyńska-Pizoń, Natalia Mącik, Radosław. Promotor Smalej-Kołodziej, Olga. Promotor pomocniczy
Nieradka, Piotr Pastuszak, Zbigniew. Promotor Kowalska, Aleksandra. Promotor pomocniczy
Gavryshkiv, Antonina Viktoriia Karman, Agnieszka. Promotor
Twarowska, Katarzyna Mucha-Leszko, Bogumiła. Promotor Białowąs, Tomasz. Promotor pomocniczy
Jańska, Anna Bednarczyk, Teresa. H. Promotor Kicia, Mariusz. Promotor pomocniczy
Kański, Łukasz Chadam, Jan. Promotor Banaś, Jarosław. Promotor pomocniczy