Artykuł z: Prima Educatione. Vol. 1 (2017), s. 39-47, streszcz. ang. ; tyt. równol.: To Understand in Order to Help, in Other Words, How to Make a Class Suitable for Students with Attention Deficit Hyperactivity Disorder
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Parczewska, Teresa (1959-). Red.
2544-2317 ; oai:bc.umcs.pl:28786
Prima Educatione. Vol. 1 (2017)
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Jan 19, 2023
May 22, 2018
179
179
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31849
Stawinoga, Renata Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Gallas, Maciej Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Pełczyńska, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Humanistyczny Krzemińska-Adamek, Małgorzata. Redaktor Jarosz, Izabela. Redaktor Kiszczak, Anna. Redaktor
Kaczmarek, Stella Posłuszna, Joanna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kowalik-Olubińska, Małgorzata (1956-) Kirenko, Janusz (1954- ). Red. Kruszko, Krzysztof. Red. Nowakowska-Buryła, Ilona. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Kirenko, Janusz (1954-). Red.