Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2, s. 41-69 ; Tytuł równoległy: Relationships between a teacher and parents and building a friendly, educational space for a kindergarten child: narratives of Male preschool teachers ; Streszczenia w języku polskim i angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii-Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio J, Paedagogia-Psychologia. Vol. 36 (2023), 2
Nov 8, 2023
Nov 8, 2023
53
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51124
Siemionow, Justyna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Pankowska, Dorota. Red. Chudnicki, Andrzej. Red.
Chrzanowska, Iwona Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Smolinska, Olesia Dzyubynska, Khrystyna Bieganowska-Skóra, Anna. Redaktor tomu
Rzeszutko, Małgorzata Aleksandrowicz-Ulrich, Alina (1931- ). Redaktor
Kurowska, Barbara. Łapot-Dzierwa, Kinga. Autor
Marchlewska, Paulina Parczewska, Teresa (1959-). Red.
Bednarkowa, Wiga Miłoń, Marta Kirenko, Janusz (1954-). Red. Parczewska, Teresa (1959-). Red. Chojak, Małgorzata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii
Bartoszewicz Magdalena Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS