Bibliografia na stronach 151-152. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 12 (1999), strony 131-154 ; tyt. równoległy: Emotional value of colour in the perception of advertisements
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:38831 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 12 (1999)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
2021-05-13
2021-05-13
19
19
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42303
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Puła, A. Emocjonalna wartość barwy w odbiorze komunikatów reklamowych | 2021-05-13 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Popek, Stanisław (1936- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Węgliński, Andrzej (1955- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Łobocki, Mieczysław (1929-2012). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Wilczyńska, Jolanta T. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Hawryluk, Mariusz (19..-2016). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Kielasińska, Anna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Bulzak, Andrzej. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor