Bibliografia na stronach 151-152. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 12 (1999), strony 131-154 ; tyt. równoległy: Emotional value of colour in the perception of advertisements
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:38831 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 12 (1999)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
13 maj 2021
13 maj 2021
69
69
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42303
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Puła, A. Emocjonalna wartość barwy w odbiorze komunikatów reklamowych | 13 maj 2021 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Bera, Ryszard. Redaktor sekcji
Konarska, Joanna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Stachyra, Józef (1939- ). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Bieluga, Krystyna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Rzechowska, Ewa. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Prus, Marek (psychologia). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor