Tytuł równoległy: Effect of the interpersonal expectancies in education : implications for teachers ; Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 3 (2018), strony 121-132
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Kostka-Szymańska, Małgorzata. Redaktor
oai:bc.umcs.pl:31871 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 31, 3 (2018)
22 kwi 2021
27 cze 2019
139
122
https://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/35116
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Turska, D. Efekt oczekiwań interpersonalnych w edukacji : implikacje dla nauczycieli | 22 kwi 2021 |
Turska, Dorota. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Turska, Dorota. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Turska, Dorota. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Turska, Dorota. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Turska, Dorota. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Turska, Dorota Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)