Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Creator
  • Subject
  • Contributor
  • Type
  • Language

Search for: [Subject = zdrowie psychiczne] OR [Subject = odporność] OR [Subject = uczeń] OR [Subject = nauczyciel] OR [Subject = wsparcie] OR [Title = The role of a teacher in the process of supporting mental health of both children and teenagers] OR [Creator = Nosek\-Kozłowska, Katarzyna]

Number of results: 258

Items per page:

Mróz, Justyna. Kaleta, Kinga. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)

2020
artykuł

Stawecka-Wiatrowska, Anna. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)

2018
czasopismo
Lubelski Rocznik Pedagogiczny

Nowicka, Ewa. Lech, Konstanty (1899-1973). Red. Marczuk, Mieczysław (1924-2016). Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)

2021
artykuł

Kabat, Małgorzata Parczewska, Teresa (1959-). Red.

2022
artykuł

Chojak, Małgorzata Luria, Ela Shalom, Maya Parczewska, Teresa (1959-). Red.

2021
artykuł

Szafrańska, Anna Świdzińska, Agata. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii

2017
artykuł

Wilk, Teresa (pedagogika). Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor

2021
artykuł

Pituła, Beata. Sacher, Wiesława Aleksandra. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor

2021
artykuł

Prokop-Perzyńska, Eliza Wieczorek, Mariusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor

2020
czasopismo

Kowaluk-Romanek, Marzena. Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)

2022
artykuł

Siemionow, Justyna. Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)

2022
artykuł

Brudek, Paweł. Steuden, Stanisława (1950- ). Ciuła, Grzegorz. Furmanek, Michalina. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)

2018
czasopismo

This page uses 'cookies'. More information