Filters
  • Collections
  • Group objects
  • File type
  • Content format
  • Creator
  • Subject
  • Contributor
  • Type
  • Language

Search for: [Subject = media społecznościowe] OR [Subject = Internet] OR [Subject = Stany Zjednoczone] OR [Subject = marketing polityczny] OR [Subject = wybory prezydenckie] OR [Title = The Impact of the Internet 2.0 on the Voting Behaviour in the United States of America – the Analysis of the 2016 Presidential Primaries] OR [Creator = Tomaszewski, Norbert]

Number of results: 173

Items per page:

Czerski, Wojciech Gonciarz, Edyta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Pedagogiki i Psychologii Świdzińska, Agata. Red.

2017
artykuł
Folia Bibliologica

Dymmel, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej. Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

2015
artykuł

Krukowska, Renata Świeca, Andrzej Łanczont, Maria. Red.

2018
artykuł
Folia Bibliologica

Trzaska, Kacper Has-Tokarz, Anita. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

2010
artykuł

Bartnikowska, Urszula. Byra Stanislaw. Red. Boczkowska, Magdalena. Red. Instytut Kształcenia Nauczycieli i Badań Oświatowych. Oddział (Lublin)

2022
artykuł
Folia Bibliologica

Góralska, Małgorzata Has-Tokarz, Anita. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Biblioteka Główna Instytut Informacji Naukowej i Bibliotekoznawstwa Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

2010
artykuł

This page uses 'cookies'. More information