Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 203-210 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Zmiany w procesie zakupowym młodego konsumenta
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
1 lut 2018
158
158
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31126
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ratajczyk, Monika - Changes in the Young Consumer’s Purchasing Process | 21 maj 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ratajczyk, Monika Mącik, Radosław. Promotor Kucia, Michał. Promotor pomocniczy
Ciechomski, Konrad
Mikołajczyk, Katarzyna
Mosionek -Schweda, Magdalena Szmelter, Monika
Koza, Andrzej
Kowerski, Mieczysław