Tyt. równol.: Specificity of marketing policy in private banking ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 47 (2013), 3, s. 487-496 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 47 (2013), 3
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
15 paź 2015
111
111
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/23539
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Płókarz, Rafał - Specyfika polityki marketingowej w bankowości prywatnej | 21 maj 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Tkaczuk, Marek Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Jankiewicz-Siwek, Anna Bartosińska, Dorota Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Zinczuk, Bartłomiej Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Pasierbiak, Paweł Węcławski, Jerzy (1953-). Red.