Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 16,1, s. 219-229 ; streszcz. ang. ; tyt. równol.: The analysis of the negative election advertisements by the example of Platforma Obywatelska’s campaign against PiS party in 2007 elections in Poland
nakł. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:6054
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 16, 1
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
19 mar 2018
1 kwi 2014
39
37
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/7288
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Borowicz, Marlena - Analiza negatywnej reklamy wyborczej na przykładzie kampanii PO przeciwko PiS w 2007 roku | 19 mar 2018 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Furtak, Domimika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Słupek, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Krzyżanowski, Marcin Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Guzda, Patryk Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Woźniak, Monika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)