Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 12, s. 167-168
nakł. Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
0239-4251 ; oai:bc.umcs.pl:5824
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio K, Politologia. Vol. 12
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
19 mar 2018
14 lut 2014
68
66
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/7023
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Barć-Krupińska, Anna - Ewa Nowińska, "Zwalczanie nieuczciwej reklamy", Kraków 2002 [recenzja] | 19 mar 2018 |
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Kuczyńska-Zonik, Aleksandra Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Górnicka, Weronika Husar, Wioletta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Moraczewska, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Husar, Wioletta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Trembicka, Krystyna (1960-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Husar, Wioletta Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Górnicka, Weronika Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)