Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations
strony 241-250 ; streszczenie w języku angielskim
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Adamik-Szysiak, Małgorzata. Redaktor ; Maguś, Wojciech. Redaktor
8 gru 2023
8 gru 2023
28
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/51721
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Konferencje prasowe wybranychpolskich partii politycznych.PR czy narzędzie marketingu politycznego? | 8 gru 2023 |
Sokół, Wojciech (1960-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Żmigrodzki, Marek Sokół, Wojciech (1960-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zenderowski, Radosław (1974-) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Horoch, Emil (1941-)
Cichosz, Marzena. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Paruch, Waldemar. Red.
Wrona, Janusz (1953-)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Kozyra, Waldemar. Red.
Kirvelʹ, Èleonora Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Centrum Europy Wschodniej UMCS Baluk, Walenty. Redaktor naczelny Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Politologii