Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 34, 1 (2021), strony 45-55 ; tytuł równoległy: Team teaching - co-teaching experience ; Streszczenia w językach angielskim i polskim.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
oai:bc.umcs.pl:41204 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 34, 1 (2021)
Oct 14, 2021
Oct 14, 2021
93
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/44767
Edition name | Date |
---|---|
Giebułtowska, J., Team teaching – doświadczanie współnauczania | Oct 14, 2021 |
Willaume, Małgorzata (1951-) Śladkowski, Wiesław (1935- ). Red.
Radzik, Tadeusz (1953-2009) Śladkowski, Wiesław (1935- ). Red.
Willaume, Małgorzata (1951-) Śladkowski, Wiesław (1935-). Red.
Szumiec, Magdalena. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Popek, Stanisław (1936- ). Redaktor
Brzeziński, Andrzej M. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Willaume, Małgorzata. Red.
Krauksta, Daina Liepina, Inga Łanczont, Maria. Red.
Bednarzewska, Kinga Ewa.Readiness to cooperate within the triple helix model in Poland Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Valcarce, Federico Lorenc. Solanas, Facundo.