Bibliografia na stronie 173. ; Streszczenie w języku angielskim. ; artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992), strony 159-173 ; tyt. równoległy: Market segmentation concept
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia Vol. 26, 10 (1992)
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
May 21, 2024
May 25, 2021
550
550
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42879
Edition name | Date |
---|---|
Pawlak, J. Marketingowa segmentacja rynku | May 21, 2024 |
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Staszkiewicz, Marzena Klimkiewicz, Katarzyna Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Sienkiewicz, Łukasz Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Dudek, Alicja Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Chomątowska, Barbara Grzebieluch, Jolanta Janiak-Rejno, Iwona Kiedik, Dorota Żarczyńska-Dobiesz, Agnieszka Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Myjak, Teresa Stępnik, Krzysztof. Redaktor