artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132 ; tytuł równoległy: The course and results of restructurisation of the marketing activities in Polish firms
Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 36 (2002), strony 115-132
Dofinansowano z programu "Społeczna odpowiedzialność nauki" Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego
21 maj 2024
19 maj 2021
54
54
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/42523
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Gulski B., Przebieg i rezultaty restrukturyzacji działalności marketingowej w polskich przedsiębiorstwach | 21 maj 2024 |
Gulski, Bogusław. Wich, Urszula. Redaktor sekcji
Gulski, Bogusław.
Gulski, Bogusław. Orłowski, Ryszard (1927- ). Redaktor sekcji
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Austen, Agata. Kremmydas, Evangelos. Szczepanik, Marta. Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Zajkowski, Robert. Rekaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor
Stępnik, Krzysztof. Redaktor