Vol. 43, Nr 3 (2019) posiada tytuł: Literacy skills in language education ; artykuł w: Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019), s. 113-125 ; streszcz. ang.
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) ; Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Lublin Studies in Modern Languages and Literature Vol. 43, Nr 3 (2019)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
3 lut 2021
3 lut 2021
51
51
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/40048
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Ouafi, A. The effect of extensive reading on Algerian university students’ writing performance | 3 lut 2021 |
Dąbrowska, Izabela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Kotorowicz-Jasińska, Karolina Krzemińska-Adamek, Małgorzata Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Szabó, Ildikó Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Cinganotto, Letizia Cuccurullo, Daniela Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna
Chodkiewicz, Halina Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Krieger-Knieja, Jolanta. Redaktor naczelna