Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020), strony 25-34 ; Tytuł równoległy: Significance of intellectual and personality correlates of academic achievements ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwerstetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
oai:bc.umcs.pl:34780 ; 0239-4251
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 33, 2 (2020)
22 kwi 2021
10 lis 2020
62
62
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37950
Nazwa wydania | Data |
---|---|
Błaszczak, A. Znaczenie intelektualnych i osobowościowych korelatów osiągnięć szkolnych | 22 kwi 2021 |
Bernacka, Ryszarda Ewa. Pufal-Struzik, Irena. Gierczyk, Marcin.
Sękowski, Andrzej E. Płudowska, Martyna. Autor
Cygan, Barbara. Kuratorium Okręgu Szkolnego w Lublinie. Komisja Współpracy z UMCS
Zinczuk-Zielazna, Joanna. Słysz, Anna Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Payot, Jules-Antoine (1859-1940) Arct-Golczewska, Maria (1872-1913). Tł.
Kruszyński, Marcin Słapek Dariusz (1961- ). Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii