Artykuł w: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia Vol. 32, 3 (2019), strony 135-149 ; Tytuł równoległy: Neoliberal threats to the teachers professional development: the perspective of education for safety ; Streszczenie w języku polskim i angielskim.
Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio J, Paedagogia-Psychologia
Apr 22, 2021
Oct 19, 2020
106
106
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/37757
Prokop-Perzyńska, Eliza Wieczorek, Mariusz Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Wydział Prawa i Administracji. Łuszczyńska, Małgorzata. Redaktor
Klementowski, Marian Lech
Matyjas-Łysakowska, Paulina (1983- ) Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Wiśniewska, Halina (1931-)
Kabat, Małgorzata (1962- ). Parczewska, Teresa (1959-). Red.