Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 263-272 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Rola konsumentów w kreowaniu doświadczeń przez organizatorów wydarzeń sportowych
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Feb 1, 2018
147
147
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31133
Edition name | Date |
---|---|
Waśkowski, Zygmunt - The Role of Consumers in Creating Experiences by Organisers of Sports Events | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Wyższa Szoła Ekonomiczna (Białystok)
Ciozda, Krystyna (1944- ) Orłowski, Ryszard (1927- ).Redaktor sekcji