Artykuł z: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2, s. 227-236 ; streszcz. pol. ; tyt. równol.: Wirtualizacja w zachowaniach młodych konsumentów
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin)
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 51 (2017), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
May 21, 2024
Feb 1, 2018
136
136
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/31129
Edition name | Date |
---|---|
Sowa, Izabela - Virtualization of Behaviours of Young Consumers | May 21, 2024 |
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Ciechomski, Konrad
Mikołajczyk, Katarzyna
Mosionek -Schweda, Magdalena Szmelter, Monika
Koza, Andrzej
Kowerski, Mieczysław