Tyt. równol.: Use of the Method RFM Segmentation of Customers for Marketing Purposes. Exploration on the Basis of Data from the Trading Company ; artykuł z : Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 50 (2016), 2, s. 49-67 ; streszcz. ang.
Zasoby Biblioteki Głównej UMCS
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia. Vol. 50 (2016), 2
Biblioteka Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej
21 maj 2024
8 maj 2017
166
166
http://dlibra.umcs.lublin.pl/publication/30028
Wrona, Grzegorz (1987- ) Latawiec, Krzysztof. Red. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin). Instytut Historii
Zakryś, Mieczysław. Pawłowski, Aleksander (histologia). Pawłowski, Aleksander (histologia).
Ciechomski, Konrad
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej (Lublin) Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Tkaczuk, Marek Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Jankiewicz-Siwek, Anna Bartosińska, Dorota Węcławski, Jerzy (1953-). Red.
Zinczuk, Bartłomiej Węcławski, Jerzy (1953-). Red.